Pesanan

Adakah kkbs.com.my selamat?

Untuk memastikan keselamatan maklumat peribadi anda, KKBS CURTAIN telah melaksanakan langkah keselamatan yang ketat di kkbs.com.my. Laman web ini dilengkapi dengan sistem penyulitan SSL untuk melindungi data peribadi dan pembayaran. Yakinlah bahawa KKBS CURTAIN tidak menyimpan sebarang maklumat kad kredit.

Faedah pesanan di laman web

1. Cepat & Boleh Dipercayai
Kami memastikan bahawa semua pesanan laman web dianggap sebagai pesanan keutamaan. Sebaik sahaja anda memberikan maklumat pesanan anda, kami akan memulakan proses penghantaran dan penghantaran. Jika anda membeli langsir siap sedia atau produk yang ada dalam stok, ia akan dihantar dalam masa 48 jam. Walau bagaimanapun, sila ambil perhatian bahawa langsir dan langsir yang dibuat tersuai dengan perkhidmatan nilai tambah seperti pengubahan mungkin mengambil masa yang lebih lama untuk dihantar, biasanya sekitar 4-5 hari bekerja.

2. Diskaun & Baucar
Pada selang masa yang tetap, kami mengedarkan diskaun dan baucar untuk menjamin bahawa setiap pelanggan menerima tawaran yang terbaik.

3. Pasukan Sokongan Pelanggan yang berdedikasi
Yakinlah bahawa pasukan sokongan pelanggan kami yang berdedikasi berada di sini untuk memberikan anda perkhidmatan yang luar biasa, memastikan keperluan anda dipenuhi setiap langkah.

Perkhidmatan Pelanggan Pra-Jualan | Perkhidmatan Pelanggan Selepas Jualan

Apakah akaun saya?

Akaun Saya ialah akaun diperibadikan yang membolehkan anda:

• Simpan dan urus maklumat peribadi anda
• Buat dan kongsi senarai hajat dan penanda halaman peribadi anda
• Jejaki pesanan dalam talian anda
• Terima kemas kini produk dan acara terkini kami

Dengan mengklik pada tab Akaun Saya, anda akan dapat mencipta akaun anda dan mengalami halaman peribadi anda di kkbs.com.my

Bagaimana untuk mengubah suai / memadam akaun saya?

Alami kawalan penuh ke atas butiran akaun anda dengan KKBS CURTAIN. Hanya klik pada butang 'Edit' yang terdapat di https://account.kkbs.com.my/profile untuk membuat sebarang kemas kini atau pengubahsuaian yang diperlukan.

Untuk memadamkan akaun anda, sila hubungi Sokongan Pelanggan kami.

Bagaimana jika saya terlupa kata laluan saya?

Semasa pendaftaran akaun, tidak perlu kata laluan. Sebaliknya, kami akan menghantar kepada anda kod log masuk sekali yang unik kepada e-mel anda untuk proses log masuk yang lebih selamat.

Bagaimana untuk memilih langsir yang betul?

Memilih langsir yang betul adalah sangat terbaik untuk memastikan hiasan di dalam rumah kelihatan lebih menarik. Corak dan fabrik langsir yang betul akan menambah gaya pada hiasan dalaman rumah dan juga mewujudkan rasa selesa dan tenang.

Ketahui Lebih Lanjut

Bagaimana untuk memulangkan & menukar?

Kami faham bahawa menerima saiz yang salah boleh mengecewakan. Itulah sebabnya kami mempunyai proses pemulangan dan pertukaran tanpa kerumitan.

Penghantaran, Pemulangan & Pertukaran

Adakah pembayaran saya selamat?

Dengan penggunaan sistem penyulitan SSL lanjutan, laman web KKBS CURTAIN menjamin perlindungan lengkap data peribadi dan pembayaran, memastikan setiap transaksi terjamin.

Bagaimana untuk membuat pembayaran?

Pembayaran boleh dibuat dengan kad debit, kad kredit atau pindahan wang melalui bank bergantung pada negara/rantau yang anda beli.

Untuk membayar melalui pindahan wang melalui bank, sila hubungi Khidmat Pelanggan kami.

Kad yang diterima ialah Visa, Mastercard, American Express.

Bank anda akan dihubungi untuk mendapatkan kebenaran.

Sekiranya anda memerlukan lebih banyak maklumat atau bantuan, sila hubungi Sokongan Pelanggan kami.

Bagaimana untuk menerima kemas kini pada pesanan anda?

Pada setiap langkah proses pesanan, KKBS CURTAIN akan memastikan anda sentiasa dimaklumkan dengan menghantar kemas kini e-mel kepada anda tepat pada masanya. Selain itu, anda boleh menjejaki status pesanan anda dengan mudah melalui akaun peribadi anda pada 'Akaun Saya'.

Anda boleh menjejak & mengesan pesanan anda dari pautan ini:
https://kkbs.com.my/tracking

Sekiranya anda memerlukan maklumat lanjut atau bantuan, sila hubungi Khidmat Pelanggan kami.

Jangkau perkhidmatan pelanggan

Sekiranya anda memerlukan sebarang maklumat atau sokongan lanjut, wakil perkhidmatan pelanggan kami yang mesra dan berpengetahuan sedia membantu.

Perkhidmatan Pelanggan Pra-Jualan | Perkhidmatan Pelanggan Selepas Jualan

Tidak menemui apa yang anda cari?

Laman web ini dilindungi oleh reCAPTCHA dan Polisi Privasi Google serta Terma Perkhidmatan terpakai.

  • Hantarkan E-mel kepada kami

    Hantarkan e-mel kepada kami untuk memberitahu kami apa yang berlaku dan seseorang daripada pasukan Perkhidmatan Pelanggan kami akan menghubungi anda secepat mungkin. Pastikan anda memasukkan nombor pesanan anda (jika ada).
  • Ikuti kami